ANUNȚ – Închiriere imobil teren fâneață
ANUNȚ
Închiriere imobil teren fâneață, proprietate privată a orașului Avrig, în suprafață de 159 mp, înscris în CF 101311, situat în orașul Avrig, str. Bisericii.
- Informaţii generale privind autoritatea contractantă: denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, datele de contact, persoana de contact;
Primăria oraului Avrig, CUI 4241087, orașul Avrig, str. Gh. Lazar, nr.10, cod postal: 555200, telefon: +40 269523101, fax: +40 269524401, e-mail office@primaria-avrig
- Informaţii generale privind obiectul procedurii de licitaţie publică, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie închiriat;
Închiriere imobil teren fâneață, proprietate privată a orașului Avrig, în suprafață de 159 mp, înscris în CF 101311, situat în orașul Avrig, str. Bisericii, pentru amenajare spațiu verde, închiriere conform HCL nr. 76/2018, HCL nr. 119/2018 și OUG nr. 57/2019.
- Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regasesc în caietul de sarcini
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: la cerere, de la sediul Primariei orașului Avrig, str. Gh. Lazăr, nr. 10.
3.2. denumirea şi datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul autorităţii contractante de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Compartiment Achiziții Publice și Licitații, Avrig, str. Gh. Lazăr, nr. 10, jud. Sibiu.
3.3 Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea documentaţiei, dacă este cazul:
20 lei, se achită la Casieria Primariei orașului Avrig, str. Gh. Lazăr, nr. 10, jud. Sibiu,
3.4 data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 27.09.2019, ora 10.00.
- Informaţii privind ofertele:
4.1. data-limită de depunere a ofertelor 08.10.2019, ora 12.00,
4.2. adresa la care trebuie depuse ofertele: la sediul Primariei orașului Avrig, Registratură, str. Gh. Lazăr, nr. 10, jud. Sibiu,
4.3. numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar original, în două plicuri sigilate, unul exterior și unul interior.
- Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor: 08.10.2019, ora 13.00 la sediul Primăriei orașului Avrig, str. Gh. Lazăr, nr. 10, jud. Sibiu
- Instanţa competentă în soluţionarea eventualelor litigii şi termenele pentru sesizarea instanţei: Tribunalul Sibiu, secția de Contencios Administrativ, Sibiu, Calea Dumbrăvii, nr. 30, cod poștal 550324, jud. Sibiu, România, Telefon: +40-269-217104, Fax:+40-269-217702
- Data transmiterii anunţului de licitaţie către Monitorul Oficial, partea VI, în vederea publicării: 13.09.2019
PRIMAR
DAVID ADRIAN DUMITRU
COMPARTIMENT ACHIZIȚII PUBLICE ȘI LICITAȚII
MORARIU DANIELA
Anunt monitor (data publicării: 01/01/2000 00:00 | descărcări: 324)