ANUNȚ – Închiriere imobil teren fâneață

ANUNȚ – Închiriere imobil teren fâneață

ANUNȚ

 

Închiriere imobil teren fâneață, proprietate privată a orașului Avrig, în suprafață de 159 mp, înscris în CF 101311, situat în orașul Avrig, str. Bisericii.

  1. Informaţii generale privind autoritatea contractantă: denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, datele de contact, persoana de contact;

Primăria oraului Avrig, CUI 4241087, orașul Avrig, str. Gh. Lazar, nr.10, cod postal: 555200,  telefon: +40 269523101,  fax: +40 269524401,   e-mail office@primaria-avrig

  1. Informaţii generale privind obiectul procedurii de licitaţie publică, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie închiriat;

Închiriere imobil teren fâneață, proprietate privată a orașului Avrig, în suprafață de 159 mp, înscris în CF 101311, situat în orașul Avrig, str. Bisericii, pentru amenajare spațiu verde, închiriere conform HCL nr. 76/2018, HCL nr. 119/2018 și OUG nr. 57/2019.

  1. Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regasesc în caietul de sarcini

3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: la cerere, de la sediul Primariei orașului Avrig, str. Gh. Lazăr, nr. 10.

3.2. denumirea şi datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul autorităţii contractante de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Compartiment Achiziții Publice și Licitații, Avrig, str. Gh. Lazăr, nr. 10, jud. Sibiu.

3.3 Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea documentaţiei, dacă este cazul:

20 lei, se achită la Casieria Primariei orașului Avrig, str. Gh. Lazăr, nr. 10, jud. Sibiu,

3.4 data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 27.09.2019, ora 10.00.

  1. Informaţii privind ofertele:

4.1. data-limită de depunere a ofertelor 08.10.2019, ora 12.00,

4.2. adresa la care trebuie depuse ofertele: la sediul Primariei orașului Avrig, Registratură, str. Gh. Lazăr, nr. 10, jud. Sibiu,

4.3. numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar original, în două plicuri sigilate, unul exterior și unul interior.

  1. Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor: 08.10.2019, ora 13.00 la sediul Primăriei orașului Avrig, str. Gh. Lazăr, nr. 10, jud. Sibiu
  2. Instanţa competentă în soluţionarea eventualelor litigii şi termenele pentru sesizarea instanţei: Tribunalul Sibiu, secția de Contencios Administrativ, Sibiu, Calea Dumbrăvii, nr. 30, cod poștal 550324, jud. Sibiu, România, Telefon: +40-269-217104, Fax:+40-269-217702
  3. Data transmiterii anunţului de licitaţie către Monitorul Oficial, partea VI, în vederea publicării: 13.09.2019

 

                                                                                               PRIMAR

                                                                                DAVID ADRIAN DUMITRU

 

 

                                                              COMPARTIMENT ACHIZIȚII PUBLICE ȘI LICITAȚII

                                                                                      MORARIU DANIELA

  Anunt monitor (data publicării: 01/01/2000 00:00 | descărcări: 324)

Servicii online
Plătește
Servicii electronice
Sari la conținut