D I S P O Z I Ţ I A NR. 615 / 2016 privind convocarea Consiliului Local al oraşului Avrig in şedinţă de indată. Primarul oraşului Avrig, In temeiul art.39 alin.(4), art.45 alin.(1), art.68 alin.(1) si art.115 alin.(1) lit.a),…
RAPORT DE ACTIVITATE 2015 a activitatii Serviciului Voluntar pentru Situatii de Urgenta Avrig
Conform dispozitiei cu nr. 585 din 2016 privind stabilirea programului de lucru al Primariei orasului Avrig, incepand cu data de 01.10.2016, programul de lucru in Primaria orasului Avrig se desfasoara in urmatoarele intervale orare: Luni – Joi : 7:30 –…
ORDINE DE ZI: 1. Proiect de hotarare privind modificarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investitii “ Modernizare strada Iazului, orasul Avrig”. Initiator: Primarul orasului 2.Proiect de hotarare privind rectificarea bugetului local pe anul 2016. Initiator: Primarul orasului
D I S P O Z I Ţ I A NR. _514___/ 2016 privind convocarea Consiliului Local al oraşului Avrig in şedinţă ordinară Primarul oraşului Avrig, In temeiul art.39 alin.(1), art.45 alin.(1), art.68 alin.(1) si art.115 alin.(1) lit.a), din Legea…
ORDINE DE ZI: 1. Depunerea juramantului de consilierii locali Brana Emil si Paraschiv Alexandru. 2. Proiect de hotarare privind aprobarea organizării festivalului folcloric” FLORILE OLTULUI – 2016 – editia a 45-“a. Initiator:Primarul Orasului Avrig
Festivalul Folcloric Florile Oltului editia 45, 23-24 iulie 2016, Piata Gh. Lazar Avrig Organizatori: Asociatia Culturala Purtata Avrigului / Consiliul Local Avrig / Primaria Orasului Avrig
Comerciantii care doresc sa participe la Festivalul Folcloric Florile Oltului din data de 23 iulie- 24 iulie 2016, sunt asteptati sa depuna solicitarile pana miercuri 20 iulie 2016 ora 14:00 la Primăria Avrig sau pe email office@primaria-avrig.ro sau pe fax: 0269 524 401 .…
D I S P O Z I Ţ I A NR. 367/ 2016 privind convocarea Consiliului Local al oraşului Avrig in şedinţă ordinara Primarul oraşului Avrig, In temeiul art.39 alin.(1), art.45 alin.(1), art.68 alin.(1) si art.115 alin.(1) lit.a), din Legea…